Azi ne-am despartit!

 

Desi eram facuti unul pentru celalalt, azi a trebuit sa o luam fiecare pe drumul lui. Am impartit drumul 4 ani, de cand am gasit-o abandonata in reprezentanta Mercedes din Rm. Valcea. A fost dragoste la prima vedere. Nu am mai avut liniste si in cateva zile o aveam deja acasa. Azi ne-am luat la revedere pentru ultima data, desi cu siguranta o sa o mai vad trecand pe langa mine pe strada, deoarece ramane tot in Valcea.

Nu am renuntat la ea pentru ca nu o mai voiam, o incalecam de fiecare data cu mare placere, cu toate ca vara asta am cam neglijat-o. De ceva vreme ma gandesc la alta, iar cand te gandesti la alta, e clar ca nu o mai poti tine, trebuie sa o lasi sa fie “prima dragoste” a altcuiva. In plus ne legau prea multe amintiri. Poate ar fi fost frumos sa ramanem impreuna “pana cand moartea ne va desparti”, dar desi am fost de cateva ori aproape, nu a fost sa fie.

Nu am imbatranit si nici macar nu m-am maturizat destul cat sa renunt, cu siguranta va exista urmatoarea, doar ca acum am mai multa experienta si pot sa tintesc mai sus. Acum am o lista intreaga in minte… dar voi mai astepta pana in primavara. Totusi va fi una care sa pastreze aceleasi trasaturi de care m-am indragostit, iar daca ar trebui sa aleg acum, urmatoarea aleasa ar fi Dragstar de 1100.

Stiu ca pentru multi pare greu de crezut dar, da, azi am dat motocicleta!

 

Arges

cu anca

20150718_210313

20150802_163639

20150802_163709

20150802_163752

20150802_163811

20151004_210311

 

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

