Abuzurile politiei, cu “binecuvantarea” parchetului – NUP

Povesteam intr-o postare mai veche, o intamplare stranie, surprinsa de sistemul de supraveghere de acasa (https://puicaniulian.wordpress.com/2012/11/27/politia-municipiului-rm-valcea-interesata-de-corespondenta-asociatiei-a-doua-sansa/ ).

1
Pe scurt, un echipaj de politie, format din 4 persoane, opresc la mine la poarta, baga mana in cutia postala, extrag corespondenta, o studiaza, introduc plicurile inapoi in cutia postala si pleaca. Intrebati de vecini daca pot fi ajutati cu ceva, nu dau nici un fel de relatii. La acel moment, politia neaga orice implicare, sutinand ca mi s-a parut, ca poate era un echipaj de la politia locala, desi pe inregistrari se vede clar numarul masinii. La ora respectiva, am primit (coincidenta) mai multe apeluri cu numar necunoscut, printre care unul in care eram intrebat de un apartament pe care l-as avea spre inchiriere (desi nu am avut niciodata asa ceva) – detin si inregistrarile acestor discutii telefonice.
Cum este si normal, am facut plangere pentru identificarea si tragerea la raspundere a celor implicati. Vineri am primit si rezolutia procurorului, care explica – stupoare – ca este normal ca politia sa iti invadeze proprietatea – cutia postala in cazul de fata – sa verifice ce corespondenta si cu cine intretii, motivand – hilar – ca domnii politisiti, in exercitiul functiunii fiind, anchetau un furt comis la 5km distanta, in comuna Daesti. Si nici nu este nevoie sa fi suspect de terrorism ca sa beneficiezi de aceasta atentie. Se mai explica si faptul ca acestia au fost atrasi de sistemul meu de supraveghere, proprietate perosnala, – desi in inregistrare se vede clar ca masina vine si opreste direct la poarta, fara un studiu prealabil – si probabil sperau sa gaseasca inregistrarile in cutia postala.
Din intamplare reiese clar, ca POLITIA si JUSTITIA lucreaza! Nu am reusit inca sa aflu in interesul cui, dar SE LUCREAZA! Domnilor politisiti, MARE ATENTIE! Am pus capcane pentru sobolani in cutia postala! In ultima vreme am observant ca misuna prin acesta zona! Au chiar prostul obicei sa isi bage botul si in convorbirile telefonice si posta electronica, drept urmare o sa plantez si acolo niste “graunte otravite”! Cand va veti mai simti atrasi de bunuri proprietate personala, cereti permisiunea inainte de a pune labuta, va va scuti de multe dureri de cap! Nu am aflat si nu reiese nici din rezolutie, daca teroristii periculosi care au furat cazanul de tuica – pentru care s-a investigat cutia mea postala, aflata la 5km de locul furtului – au fost prinsi!

plangere

rezolutie

  1. #1 by Georgeta Predeanu on August 5, 2013 - 09:32

    Cred ca nu ar fi deloc rau sa pui capcane,fara sa ii anunti.Sa vedem,atunci ti-ar face plangere penala?Ce verdict ar da justitia?Nu ar fi de mirare sa fi acuzat ca ai facut asa ceva pe proprietatea ta!O tara nebuna!

Lasă un răspuns

