Politia Municipiului Rm. Valcea interesata de corespondenta Asociatiei A DOUA SANSA

     Astazi, in jurul orei 14.22 am primit la sediul asociatiei, unde imi am si domiciliul o vizita cel putin ciudata. un echipaj de politie format din 2 indivizi in uniforma si 2 in civil, interesati de cutia mea postala, in care se aflau nici mai mult nici mai putin decat 2 plicuri, o factura de la CEZ si o adresa de la Primaria Valcea.

     Am fost anuntat imediat de vecini, care au devenit suspiciosi deoarece intrand in vorba cu „musafirii” acestia au refuzat sa decline atat scopul vizitei cat si identitatea, rezumandu-se a se interesa de programul meu cotidian. M-am conectat imediat la sistemul de supravegrere si vazand ca relatarile vecinilor se confirma, am apelat numarul de urgenta 112. De la dispeceratul PMV am fost asigurat ca nu este vorba de agenti de politie, dispecerul sugerandu-mi ca ar putea fi vorba de agenti de la politia locala. Am incheiat convorbirea, si am plecat spre casa sa lamuresc problema la fata locului. In fond poate eram dat in urmarie sau mai stiu eu ce… deci trebuia sa ma pun la dispozitia agentilor.

     Asa cum se vede si pe imaginile surprinse de camerele de supraveghere este vorba de o masina (nicidecum a politiei locale) Dacia Logan, cu insemnele Politiei, cu numarul de inmatriculare MAI 33310. Masina de politie a stationat aproximativ 3-4 minute, timp in care unul din agenti a luat 2 plicuri aflate in cutia postala, pe care le-au studiat toti 4, dupa care le-a introdus inapoi in cutie. Dat fiind ca aceasta fapta reprezinta o dubla infractiune – violarea corespondentei si violarea proprietatii (dat fiind ca cutia postala se afla pe partea interioara a gardului) normal ar fi ca cineva sa dea niste explicatii. Studiul corespondentei mai poate fi confirmat si de 2 vecini, martori la actiune.

     In timp ce agentii se aflau la poarta mea, am fost sunat ” cu numar ascuns” de un tip interesat de o garsoniera… coincidenta sau nu, cert este ca pe acest numar nu am mai fost apelat din gresala, deoarece este un numar de servici, cu o combinatie noua, care nu am mai fost utilizata anterior. Sunt convins ca se va „gasi” o explicatie pe cat de simpla atat de puerila pentru cele intamplate azi… in fond s-a dat NUP pentru chestiuni mult mai grave… mai conteaza ca un politist a bagat mana ca cutie si a numarat 2 plicuri? Totusi in spiritul legii voi face o plangere, pentru a afla macar numele musafirilor… si pentru a testa creativitatea „povestitorilor”… de mic imi plac povestile, iar cele spuse de politisti in mod deosebit !

  1. #1 by anca dumi on Noiembrie 27, 2012 - 19:29

    trebuia sa o lasi pe tasha in curte!!!!ca nu mai bagau mana!!:)))) Taranii!!!!. nu degeaba e cea mai scurta scoala!!!( aia de politie)

  2. #2 by Alexandra Gabriela on Noiembrie 27, 2012 - 20:21

    n au astia treaba…sunt pusi de cineva sa faca asta…stai linistit:)))))

  3. #3 by Laura Zizilas on Noiembrie 27, 2012 - 21:21

    Da daca iti iei un urs in adoptie … sau neahhh … un tigru :))) mai au curaj jegii ?

  4. #4 by Nico on Noiembrie 27, 2012 - 21:42

    Sa nu-i lasati domnul Puican, pana nu va dau explicatii in instanta.Pana aici au putut sa mearga cu nesimtirea?!

  5. #5 by adela on Noiembrie 28, 2012 - 08:47

    ce-au cautat in cutia ta postala?asta-i clar violare de corespondenta si de proprietate.de ce nu mergi cu poza si cu martorii la inspectorul sef al lor sa-ti dea explicatii.macar asa sa stii si tu.

  6. #6 by TIBERIU on Noiembrie 29, 2012 - 00:28

    NE CRED CA SUNT POLITISTI CORUPTI! NU CRED CA IN ROMANIA SE STA RAU! NU CRED NIMIC DIN CE SPUNETI! EU CRED CA SI INGERII AR COBORI DIN CER CA SA LOCUIASCA IN ROMANIA! MAMI, NU CREDE NIMENI CA ASA CEVA SE POATE ANTIMPLA IN MINUNATA NOASTRA ROMANIA! MERIT PREMIUL PENTRU CA NU AM INJURAT SI NU AM VORBIT RAU DE POLITISTI!

  7. #7 by Madalina on Decembrie 7, 2012 - 07:05

    atunci cand a bagat nenea ala mana sa ia acele doua plicuri, daca era muscat de un caine faceau mare „tam-tam” ca de asta e Romania nu conteaza nimic alt ceva decat sa dea bine pe sticla si in hartie ca noi avem oameni calumea care sunt pusi in functii mari…halal

  8. #8 by Carmen on Decembrie 30, 2012 - 01:24

    Sunt uimit! Care este limita ilegalitatilor? Pana unde pot ajunge?

  9. #9 by conspicuous on Martie 9, 2013 - 14:03

    off topic .Am vazut caci la casa respectiva sunt camere video ,si ma miram ,acum vad si ce se vede pe ele ,

  10. #10 by tudor on August 21, 2014 - 11:00

    Interesant….de obicei daca actiunea asta facea parte dintr-o ancheta in desfasurare si aveau mandat pentru interceptarea corespondentei nu o faceau chiar asa la vedere in plina zi si clar nu se deplasau la adresa cu o masina inscriptionata. Cum s-a finalizat patania?

  1. Abuzurile politiei, cu “binecuvantarea” parchetului – NUP | Puican Iulian

Lasă un răspuns

